MARABOU Suklaalevyraadissa

Marabou premium dark chocolate & mousse
Tuotteen Marabou premium dark chocolate & mousse valmistusmaa on Ruotsi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 4,50 ja löytyy top 100 -listan sijalta 92. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Marabou -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Levyt (täyte), Tuotannosta poistuneet.

satu 02.01.2013 : Yllättävän hyvää tummaksi suklaaksi. Ehkä johtui mousse- suklaakastike täytteestä, jotka pehmensivät makua.

tuire nieminen 01.11.2012 : loistava tuote

mia 25.05.2012 : Suussa sulavaa sisusta. En yleensä pidä tummasta suklaasta, mutta tämä meni. Pidän suklaakastikkeesta, joka on tässä mukana, vaikka tämä on marabouta, niin odotin vähemmän makeaa, koska tässä on mukana tummaa suklaata niin, pisteen menetys multa.

Teppana 13.05.2012 : Ehdottomasti yksi suosikeistani. Erittäin hyvän malliset palat ja moussetäyte tosi herkullista ja täytteen alla vielä suklaakastiketta ja kaiken kuorruttaa herkullinen tumma suklaa. Tämä on nimenomaan tumman suklaan ystäville.