MILBONA Suklaalevyraadissa

Milbona safari vanille-pudding
Tuotteen Milbona safari vanille-pudding valmistusmaa on Saksa. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Milbona -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Vanukkaat, viilit, rahkat, levitteet & valmispuurot.

Jenni V 26.07.2017 (Jäsenprofiili)
Lastenvanukas eläinteemalla, lehmästä onkin tullut kirahvi :-). 70% paksua vaniljavanukasta ja 30% kaakaovanukastäpliä läpinäkyvässä 100g pikarissa. Rakenne on tosiaan aika paksu ja ehkä aavistuksen rakeinenkin, tosin se ei makuelämystä häirinnyt. Maku on mieto, ja sopivan vaniljainen, ei liian makea tai pistävä. Olen vaniljavanukasfani, ja tämä maistui minulle erittäin hyvin. Kaakaoiset läikät eivät nyt hirveästi maistuneet, mutta toivat eloa ulkonäköön ja aavistuksen makuunkin. Ei tämä ehkä ole kaikille nelosen tuote, mutta minulle on, harvinaista nykyisin saada ei-teollisen makuista vaniljavanukasta.