Leader Vegeway Leader Vegeway

HÄAGEN-DAZS Suklaalevyraadissa

Häagen-Dazs salted caramel ice cream bar
Tuotteen Häagen-Dazs salted caramel ice cream bar valmistusmaa on Ranska. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Häagen-Dazs -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Jäätelöt.

Jenni V 07.09.2018
80ml puikko pakattuna muovikääreeseen ja pahvilootaan. Premium-tuntua on haettu myös puikon muotoilulla. Päällä on 22% belgialaista suklaata, sisällä kinuskikermajäätelöä, kinuskikastiketta ja kinuskipaloja. Suklaata on suhteessa aika vähän ainakin esim. Magnumeihin verrattuna, ja kinuski ei oikein itse jäätelössä maistu. Myös tuo kastikepuoli jää vähän arvoitukseksi. Ainoa mistä pidin paljon oli suuret kinuskisattumat jäätelön joukossa, ne maistuivat aivan kotitekoiselle kermatoffeelle. Suolaisuus oli myös sopivalla tasolla. Suklaa ei ollut parasta mahdollista, joten hyvinkin perustasolle tämän kanssa valitettavasti jäädään.