Leader Vegeway Leader Vegeway

ARLA Suklaalevyraadissa

Arla protein appelsiini-suklaa rahka
Tuotteen Arla protein appelsiini-suklaa rahka valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Arla -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Laktoosittomat, Vanukkaat, viilit, rahkat, levitteet & valmispuurot.

Jenni V 07.05.2018
200g lusikallinen rahkapurkki, sydänmerkillä varustettu ja laktoositon sellainen. Keinotekoista makeutusta ei ole, mutta sokeria on erittäin maltillisesti. 7g/100g. Proteiinia purkista saa 20g, ja rasvaa on purkissa reilu gramma. Suklaata on 1,4%, mutta valitettavasti rahka on täysin sileää, eikä suklaa oikeastaan maistu ollenkaan. Happamuutta piisaa, ja sitä lisää vielä appelsiinin selkeä aromi. Tämä on vähän kuin itse tekemäni sekoitus maustamattomasta rahkasta ja appelsiinimehusta. Syötävää, mutta ei herkkua, eikä varsinkaan suklaista. Siksi kakkonen.