BRUNBERG Suklaalevyraadissa

Brunberg kaakaomassa 100%
Tuotteen Brunberg kaakaomassa 100% valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Brunberg -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus vähintään 85%, Keksit, leivonnaiset & leivontatarvikkeet, Laktoosittomat, Sokerittomat / Ei lisättyä sokeria.

Jenni V 02.07.2018
100% kaakaomassaa myytiin Brunbergin tehtaanmyymälässä nappeina, tarkoitettuna tosin leivontaan ja ruokiin mutta yhtä kaikki sitä oli maistelussa ihan sellaisenaan. Pieni pala tietenkin piti maistaa, ja tuli todistettua, että pelkkä kaakaomassa on jokseenkin pahaa, mautonta ja karvasta samaan aikaan. Yritin myös miettiä tätä käyttötarkoituksen kannalta, mutta jotenkin jäi sellainen kuva että kaakaomassaa olisi saatavilla myös aromiltaan vivahteikkaampana - varsin tylsää ja tasapaksua tämä mielestäni oli. Arvio voi tosin olla väärä, kun vertailukohtia ei juuri ole. Silti, arvioni on nyt kakkonen.