STARBROOK AIRLINES Suklaalevyraadissa

Starbrook Airlines wheels crispy nut
Tuotteen Starbrook Airlines wheels crispy nut valmistusmaa on Belgia. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,67 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Starbrook Airlines -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt.

Salla M 02.09.2013 (Jäsenprofiili)
Kerrassaan viehättävä muotokieli tässä lastussa. Maku on hyvä, maukas ja helppo. Tuntuu, että olisi erinomainen kahvikupin pikku seuralainen. Nousee keskiarvoa vahvemmaksi, mutta "se jokin" juju puuttuu jonka vuoksi ei ansaitse täysiä pisteitä.

Kaisa 01.09.2013 (Jäsenprofiili)
Tuoteryhmänä vähän epäselvä chipsin mallinen lehdyke tuubissa. Maitosuklaata (39%). Suklaa maistuu kermaiselta, mutta jää harmillisen ilmeettömäksi. Pähkinäisyys, jota tuoteselosteen mukaan oli lupa odottaa - puuttuu. Riisi jää dominoivaksi ja koska se on mautonta ei tuote oikein iske.

Tuula 01.09.2013 (Jäsenprofiili)
Kivan rapsakka maitosuklainen lehti. Suklaan maku on sen verran ohut (kaakaopitoisuus 39%) ettei juuri jätä jälkimakua. Pakkaus ensiluokkainen.

KUUKAUDEN TUOTE 2.2017 / Arkisto
Chocolate Tree Madagascar Ambanja milk 50%