Leader Vegeway Leader Vegeway

MERUZALKA Suklaalevyraadissa

Rawito raw ice chocolate
Tuotteen Rawito raw ice chocolate valmistusmaa on Tsekki. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Meruzalka -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Jäätelöt, Laktoosittomat, Luomu, Vegaani.

Jenni V 26.10.2018
Järkyttävän kallis, raaka, luomu, vegaaninen "jäätelö" jossa jäätelömassa on hileistä ja kaakaoista cashewjuomaan perustuvaa settiä. Mukana on sitten vielä kaikennäköistä superfoodia, nibsejä ja hasselpähkinärouhetta kuorrutesuklaan päällä. Tämä on kyllä oudolla tavalla koukuttava tuote, eihän tämä tavallista jäätelöpuikkoa muistuta rakenteeltaa, mutta hyvälle tämä mielestäni maistuu, tumman kaakaoiselle, vähän kuin jäädytettyä itse tehtyä raakasuklaata söisi. Ellei hinta olisi näin kallis, voisin ostaa jopa uudestaan, mutta nyt jää varmaan laariin. Kolmonen kuitenkin, allergikoille hyvä vaihtoehto. Terveellisyyden nimissä en ehkä ostaisi, kovaa rasvaa on paljon.