WALKER'S NONSUCH Suklaalevyraadissa

Walker's Nonsuch dark chocolate covered toffees 70%
Tuotteen Walker's Nonsuch dark chocolate covered toffees 70% valmistusmaa on Iso-Britannia. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Walker's Nonsuch -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus 65-74%, Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt.

Jenni V 04.07.2018
Punaisessa kääreessä on yllättävän tummalla suklaalla (70%) kuorrutettua sitkasta englannin toffeeta. Suklaa on imeskeltävä miltei kokonaan ensin pois, koska hampaita on vaikea saada upotettua sitkeään toffeeseen. Kohtuu kitkerää tuo suklaa on, mutta sitten kun toffee on aavistuksen pehmennyt ja sitä pääsee mäyssäämään, niin kitkeryys passaa toffeen makeudelle varsin hyvin. Ihan hyvä kombo, mutta suklaa toimisi paremmin eclair-tyyppisesti toffeen sisällä, tai sitten tarvitsisi olla aavistuksen pehmeämpää tuon toffeen... Kolmonen.