Leader Vegeway Leader Vegeway

LOHILO Suklaalevyraadissa

Lohilo chocolate brownie
Tuotteen Lohilo chocolate brownie valmistusmaa on Ruotsi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Lohilo -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Jäätelöt, Proteiinipatukat ja -juomat.

Jenni V 26.10.2018
Proteiinijäätelöä, jossa on reippaasti kaakaojauhetta joukossa, muutama hassu browniekuutio päällä ja suklaakastiketta seurana. Jäätelö on huoneenlämmössä varmaan 20 min ennen syömistä, mutta silti se ei tahdo sulaa millään sopivaksi. Ihan ok se on kyllä kylmänäkin, kaakao maistuu mukavasti ja varsinkin kastikkeen seurana se on maukasta. Brownie-kuutiot ovat pehmeitä ja maultaan varsin mietoja, en löytänyt tuoteselosteesta jauhoja joten en oikein tiedä mistä ne oli rakenneltu. Kaiken kaikkiaan kolmosen perusjäätelöä, parempaan olisi päästy jos kastiketta olisi ollut enemmän, ja samoin brownieta, myös suklaan seassa eikä vain pinnalla.