MYPROTEIN Suklaalevyraadissa

MyProtein protein wafers peanut butter flavour
Tuotteen MyProtein protein wafers peanut butter flavour valmistusmaa on (ei tiedossa). Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki MyProtein -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Vohvelisuklaat.

Jenni V 31.01.2018 (Jäsenprofiili)
15g proteiinia sisältävä proteiinivohvelipatukka, jossa on kakai neliönmuotoista kerrosvohvelia. Alla ja päällä viiruina on jotain kaakaokuorrutteelta vivahtavaa, mutta sitä on hyvin hyvin ohuelti, eikä se millään tavalla riitä kosteuttamaan kuivaa kokonaisuutta. Täyte on vaaleaa ja sitä on parissa kerroksessa. Maapähkinää tässä tekeleessä on vain aromina, ja se on mielestäni lähes olematon, en tiedä onko se sitten hyvä vai huono asia. Kauhean kuivaa ja murenevaa tämä on, ja mielestäni ainoa aromi mikä täytteessä maistuu ja tuoksuu on lakritsi, jonka tuoteluettelossa oloa totisesti ihmettelen... Miten peanut butter ja laku liittyy yhteen? Epäonnistunut tuote varsinkin käytännöllisyydessään, tuotteen murenemista laukussa ja syömisen aikana saa koko ajan varoa, ja suttaavuutta ei voi välttää. Heikko kakkonen.