BATTLE OATS Suklaalevyraadissa

Battle Oats protein flapjack white chocolate coconut
Tuotteen Battle Oats protein flapjack white chocolate coconut valmistusmaa on Englanti. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Battle Oats -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Valkosuklaiset.

Jenni V 21.11.2017 (Jäsenprofiili)
70 jämerä flapjack, jossa on koristeena pinnalla kookosrouhetta ja massa on tahmaista hiutale- ja krispimuromassaa, joukossaan aitoa valkosuklaata paloina. Söin tämän jääkaappikylmänä, jolla on yleensä hyvä vaikutus makeustasoon - nyt patukka tuntuikin varsin raikkaalta, valkosuklaata ja kookosta oli sopivassa suhteessa eikä patukka myöskään tuntunut liian rasvaiselta. Silti massa on vähän liian sitkasta mäyssättäväksi, sekä siinä on aavistuksen kitkerä perusmaku - makuyhdistelmänä kuitenkin toimiva. Rasvan laatu on aika huono ja sitä löytyy patukasta paljon, siitä miinusta, mutta kolmosen tämä silti ansaitsee.