PROSUPPS Suklaalevyraadissa

ProSupps my bar pro peanut paradise
Tuotteen ProSupps my bar pro peanut paradise valmistusmaa on Yhdysvallat. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki ProSupps -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat.

Jenni V 13.03.2018
Iso 3-kerroksinen proteiinipatukka, jossa kuorrute on tällä kertaa vaaleanruskeaa ja määpähkinävoin makuista. Alla on toffeeta ja maapähkinän palasia, ja suurin osa täytteestä on kuivaa uunissa paistettua vaaleaa proteiinimassaa. Patukka maistuu sille, mille keinotekoisesti makeutetut peanut butter -proteiinipatukat yleensäkin maistuvat, eli mukiinmenevälle, mutta ei herkulliselle. Maapähkinä maistuu ihan kivasti, eikä suolaa ole liikaa, mutta kuorrute maistuu lähinnä mauttomalta rasvalta. Toffeeta olisi minun makuuni saanut olla enemmänkin, siinä ei ollut niin teollista makua kuin muussa täytteessä. Kakkosen jenkkikamaa.