BIOTECHUSA Suklaalevyraadissa

BioTechUSA zero bar double chocolate
Tuotteen BioTechUSA zero bar double chocolate valmistusmaa on EU. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 1,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki BioTechUSA -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Laktoosittomat, Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Sokerittomat / Ei lisättyä sokeria.

Jenni V 01.08.2017 (Jäsenprofiili)
50g nollapatukka: ei laktoosia, gluteenia, sokeria, aspartaamia, kuorrutetta, eikä nähtävästi myöskään hyvää makua. Patukka on jälleen vähän ällö rakenteeltaan, periaatteessa kuiva, mutta päällä on rasvainen kalvo. Massa on tummanruskeaa ja siinä on kuivia krispejä ja suklaanpaloja joukossa. Kaiken kuitenkin kruunaa todella ällö maku, mietin onko se kirsikkaa, alkoholia vai kanelia, varmaan kaikkien näiden yhdistelmä. Oi miksi? Ihan hirveä aromi, peittää myös suklaanpalojen maun siten etten niistäkään osaa sanoa juuta enkä jaata. Ykkönen.